ایسی تحاریر جن میں تخلیقیت اور سادگی کے ساتھ سجمھ کا عنصر حاوی ھو۔


کبھی پتھر سے محبت کی ھے کبھی پتھر کی پوجا کی ھے کبھی پتھر پر اعتقاد کیا ھے
مگر پتھر سے محبت کرنے سے کیا فرق پڑتا ھے ؟پتھر پر تو کبھی کوئی اثر نھیں ھوتا ۔
مگر وہ انسان جو پتھر سے محبت کرتا ھے اس پر ضرور پڑتا ھے میرے اکثر دوست مجھ سے پوچھتے ھیں کہ یکطرفہ محبت کیا ھوتی ھے ؟ میں کھتی ھوں یہ پتھر سے محبت ھوتی ھے جو لوگ انسان سے نھیں پتھر سے محبت کرتے ھیں وھی یکطرفہ محبت کرتے ھیں۔پھر وہ پوچھتے ھیں کہ کیا یکطرفہ محبت کا کوئی فایدہ ھوتا ھے ؟
تو میں کھتی ھوں کہ پتھر کو تو شاید کوئی فایدہ نھیں ھوتا مگر محبت کرنے والے کو ضرور ھوتا ھوگا۔تو وہ پھر پوچھتے ھیں کہ کیا ایسے فایدے کا کوئی فائدہ ھوتا ھے؟
میں کھتی ھوں ھاں نھیں ھوتا مگر استعمال ضرور ھوتا ھے ۔آپ اس پتھر کو اپنی ذات کے لیے استعمال کرلیتے ھو۔آپ سمجھتے ھو کہ شاید پتھر نے مجھے استعمال کیا ھے مگر درحقیقت آپ پتھر کو استعمال کر رھے ھوتے ھو بیچارا پتھر تو بغیر جانے بوجھے کے وہ کس کی ،کسطرح مدد کررھا ھے ،مدد کرتا اور استعمال ھوتا ھے ۔
دوست پوچھتے ھیں کہ کیا یکطرفہ محبت میں توقعات باندھنی چاھیے ؟
تو میں جواب دیتی ھوں نھیں پتھر سے آپ کوئی توقع نھیں کرسکتے وہ تو بیچارہ پتھر ھے وہ کیا کرسکتا ھے آپ کے لیے نہ تو وہ بول سکتا ھے اور نہ عمل کرسکتا ھے تو پھر ھماری توقعات کھاں پوری کرسکتا ھے۔
ھاں مگر تم جو یکطرفہ محبت کرتے ھو تم پتھر نھیں ھوتے تم تو چل پھر سکتے ھو بول سکتے ھو بشر ھو تم اپنی توقعات پوری کرسکتے ھو۔
دوست پوچھتے ھیں اس کا کیا مطلب ھوا میں اپنی توقعات پوری کرسکتا ھوں ؟
میں جواب دیتی ھوں ،دیکھو یکطرفہ محبت میں محبت اپنے آپ سے تو نھیں کی جاتی مگر توقعات اپنے آپ سے ھی لگائی جاتی ھیں یکطرفہ محبت کا اصول ھے کہ آپ پتھر سے نھیں اپنے آپ سے توقعات جوڑو۔ یہ محبت پتھر کا نھیں آپ کا امتحان ھوتی ھے تمھیں خود امتحان بنانا خود اس کو سمجھنا اور خود اس امتحان کو نبھانا ھوتا ھے۔
دوست کھتے ھیں کہ یہ کتنی عجیب بات ھیں کہ محبت تو کسی اور سے کروں اور توقعات خود سے.
میں پھر کھتی ھوں بس دوست یہ ایسی ھی عجیب پٹری ھے ۔پتھر کی محبت آسان نھیں ھوتی یہ سب محبتوں میں سب سے کٹھن اور تپسیا سے بھرپور محبت ھے اس میں بظاھر تو کچھ حاصل نھیں ھوتا مگر احساس محرومی ختم ھوجاتا ھے ۔
دوست کھتے ھیں کیسا احساس محرومی ؟
میں جواب دیتی ھوں
یھی کہ ھم نے کبھی محبت نھیں کی، کیونکہ محبت تو محبت ھوتی ھے چاھے یکطرفہ کیوں نہ ھو۔چاھے توقع اپنی زات سے ھی کیوں نہ جڑی ھو ، چاھے ھر امتحان ھر ارادہ اکیلا آپ کا ھی کیوں نہ ھو،مگر پھر بھی محبت محبت ھوتی ھے چاھے یکطرفہ ھو چاھے پتھر سے ھو۔
تمام یکطرفہ محبت کرنے والوں کے نام۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Written by:
Fareeha Farooq. 

Advertisements

Comments on: "تمام یکطرفہ محبت کرنے والوں کے نام۔۔۔………..یکطرفہ محبت کیا ھوتی ھے؟" (1)

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s

ٹیگ بادل

%d bloggers like this: